önska mig lycka till

nu har jag tvättat av mig hårinpackningen + ansiktsmask och så har jag målat naglarna svart och nopppat ögonbrynen , jag känner mig så mkt fräshare nu. jag och min syster har haft en jätte mysig dag fan :)

skola imorgon då. oho jag vet inte hur jag kommer klara att gå upp så tidigt inte heller vet jag hur jag ska somna tidigt. :o shet och så har jag ingenaning om kläder eller ngt.

OH JUSTE måste fixa mitt busskort innan jag rör en till tangentbord. FAN FAN!!! haha =D

jalla vi hörs imorgon alla söta och nya besökare som har klickat in på tjejen med blings sida. okej skoja varför leker jag känd för. jalla sov gott sötnosar!!

peace♥



åh den tiden saknar man när man var smalare. haha okej skoja vad leker jag? :o
have mercy on me ♥

Kommentarer
Postat av: SIEL

men hej snyggve!

ja, det var ett tag sen ;o

det är fint med mig, med dig oxå? :)

2010-01-07 @ 00:37:41
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0