pleace god let me sleep!

asså klockan är 3? jag ska vakna om 3 timmar :o eller ja om jag ens kommer somna, ahsit kommer inte orka ngt imorn på skolan, tur att jag slutar 11 imorn, så det blir åka till leila och sova efter skolan. kommer dö annars!

åååååååh jag vill sova ju, jag är trött och sömnig men det är som att min hjärna tänker på något annat, jag lovar varje gång jag blundar ser jag något framför mig och då tänker jag på det. som sist jag blundade och försökte sova, vet ni vad jag tänkte på ? ....

.... Jo hur jag ska sitta i bussen? asså omg jag tänkte på olika ställningar ( okej det låter helt felt,men jag menar sitta med fötterna på säterna, sitta upp? assså aa get the picture? )



om jag någon gång ska skaffa en pistol ska den vara i rosa. :o fråga mig inte varför, hatar färgen rosa. men då kan man yani leka oskyldig med en rosa pistol, asså vad tänker jag på ? skjuuuuuuuuuut mig

innan ...



....jag bombar mig själv!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: LEILA!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA ÄKTA ARAB HAHAHA :D JAG DÖÖÖR FÖR BILDEN GHAGAGAGGAAG BÄÄÄST HAHAHHAHAH ! <33333333

2010-01-07 @ 09:16:27
URL: http://leis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0