godmorgon!!!

Förlåt för en dålig uppdatering! ska bli bättre jag lovar!
Jag har haft sjukt kul här nere. Det går inte att beskriva känslan! Igår var en av dom bra dagarna! fotbollen här är väldigt speciellt! alla är så inne i det ! det flesta här i libanon ( elr där jag bor klayaa) är det med brasilien elr tyskland folk är med! jag var med brasilien men dom åkte ut så nu är jag med tyskland hahaha fråga inte varför jag ångra mig på direkten! men iaf, igår så vann tyskland över argentina. Jag kollade på matchen i en resturang som alltid! elr ett cafe är det! iaf sén hoppade alla unga som gammla killar som tjejer i sina bilar och tutade och åkte runt i hela våran by. Fan vad härlig känsla. Jag satt på fönsterkanten och höll största flaggan på tyskland och snackade med minst 100 bilar som jag inte kände. hahaha ;) tusen bilar var i tutandet.

iaf går inte förklara ivlken känsla det är.. ska filma nästa gång tyskland vinner. iaf, efter hejandet i flera timmar, drog jag hem till kusiner och rökte vatten pipa och kollade på bilarna som fortfarande tutade. ( dom bor grannar med oss och vi bor precis vid gatan så man ser alla bilar komma och gå!

sen drog vi till mig och fortsatte kvällen där. vi rökte vattenpipa med min moster och hon är så skön så vi satt och skrattade hela kävllen. vid 4 drog alla hem!

idag hopppas jag på en lika rolig dag! vi hörs senare. ska ta kort på dagens outfit. och ska försöka blogga hela dagen idag! =D


jag har gjort en "hinne tatuering". det btyder att den försvinner om 4 månader typ!


uppe på taget på vårat hus! spanade in några! ;) hahaha


jag och en släkting ( vet inte hur vi är släkt, men tro mig på alla håll är vi släkt)
,, ( man ser inte min tatuering så bra på den här bilden)




cp bild men tar kort uppe på taket ! ;)




en kväll satt vi och rökte vattenpipa och spelade kort utanför vårat hus. om ni kollar noga så ser ni bilvägen där åkeer alla killar och flörtar... det är så kul för alla är importer;)


ursäkta bilden,,, men här var jag med brasilien;) hahh ( sitter på oneway och hejjar)


brasilien gjorde mål! skönt vi satt längst fram för längst bak så stog alla och skrke och hoppade och hejjade! vilket liv det var!


zouozou, så sitter alla på bilarna och hejjar. det här är mitt ex, han är med tyskland ;) hahaha


en del avfamiljen, FINNNS MÅNGA KVAR!

jag hinner inte blogga mer nu, mamma har kommit med frukosten, så nu blir det att äta och sen komma på ngt att göra under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: lina

hehe fan va roligt walllaaaaaa niyelekkkkkk w btw riktigt söt är du !! :D

2011-01-10 @ 00:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0