vill inte tillbaka till sverige....

... vill stanna kvar i libanon,! tiden i libanon har varit oslagbara. Och jag vet jag har massa dagar framför mig rättaresagt ungefär 2 månader. och jag vet att jag kommer ha minst lika kul framöver. Men ändå så känns det att jag har haffat många vänner nu, killar som tjejer, och alla är så underbara. alla här är roliga och sköna och ja vad ska man säga bäst! Klart jag saknar alla där hemma speciellt leila, men jag vill bara inte härifrån längre. Jag vill stanna föralltid känns det som! 

Libanon är ett land som aldrig sover, det är igång hela tiden. Stranden och poolen är inte som i sverige, utekvällarna är hur underbara som helst, allt man gör här är så annorlunda!  

Jag har blivit fast i kulturen här och jasg vill bara stanna för gott! Onödigt inlägg jag vet men jag ville bara skriva av mig lite!


jag tycker jag är söt iaf!


george somade in mitt ansikte! :S



har färgat håret för er som inte vet,,, ;)

ska hoppa in i duschen och dra mig ut en sväng. hörs senare idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0