bildbomb

godmorgon. känner att jag uppdaterar fett dåligt här alltså. men det ska bli mycket bättre hoppas jag, men jag har haft så mycket att göra i skolan. har haft hur många inlämningar som helst och matte prov 5 prov på hela veckan en varje dag. 2 av dom matteproven fick jag ALLA rÄTT! GOODI!

hela veckan har jag varit i rud hela veckan.. det har varit jätte mysigt. i torsdags Solade jag tarik och natha hela dagen. sen kom resten av gänget och då spelade vi lite basket och sånt. alltid kul att vara i rud!

i fredags så hade jag fullt upp alltså! efter skolan drog jag med pinar och fikade. sen mötte jag upp tarik för att han ville testa sola solarium haha.. sen drog jag tillbaka till stan för att möta upp shanga så köpte vi hur mycket som helst, love shopping ;);) sen drog vi till rud mötte upp gänget och sen drog vi till rudskolan och grillade. Hade vi kul? om vi hade..

kkommer det bilder nu? ja för det gör det. jätte mycket bilder.

bilder från torsdags -


natha <3


tarik min älskling mina glasögon och mitt armband..



haha så liteeeeeeeeen han ser ut att vara ;)


tarik och hans kusin :)

härlig bild, den är så äkta..






hahaha


shanga kom ut senare den horan som hon är hahah :D





inte beredd.


aw min baby hade varit ute och vandrat i 3dagar med klassen han kommer tillbaka helt död.. man ser det på han. han ser ut som en uteliggare haha <3

bilder från fredagen -


min pino så söööt!


shanga på stan..




haha är du fuuuuuuuul shanga? om du är! :D


dagens outfit säger vi? och tummen upp för att jag fått färg i anstiktet och kroppen.


<3


puss




jag och kotcher.


mums eller ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack :D

2010-06-05 @ 11:04:10
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Sofie

härliga bilder!

2010-06-05 @ 20:27:44
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken klass går du i? bor nära karlstad.

2010-08-18 @ 00:35:40
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0