bråååtis



godmorgon! har varit vaken sen kl 4. jag har haft så mkt i mina tankar så jag har inte haft tid att somna om. Jag tänker på libanon att idag åker jag, (inatt, fast bussen till arlanda åker vid 3) iaf. jag kommer sakna mina vänner det kommer vara så tomt utan dom! mina närmaste vänner bara!

Iaf, jag har tänkt på så mkt att jag glömt bort att jag har tanläkare om en timme. så nu måste jag skynda mig att ta på mjukis och springa ner. det tar mins 35 minuter att gå dit. FAN att det inte finns bussar i forshaga, stadsbussar det behövs verkligen! nääää får väl ringa en taxiiii! så rik som jag är ... hahah! jaja inge mer tro på lyx fantasier.

nu måste jag springa! hör av mig när jag har kommit hem! ska gymma en timme oxå!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0