uppdatering från libanon!

Godmorgon bloggen. fan vadlänge sen jag skrev men igår fick vi hem internet !! så äntligen har vi internet hemma och nu kan ajg äntligen uppdatera bloggen.

JAg har haft sååååååååååå HIMLA KUL ALLTSÅ! Varje dag händer ngt nytt.

en typisk dag brukar vara gå först till stranden och bada. sen dra hem duscha göra sig iordning dra till one way ta en cocktail och senare på kvällen kollar man på fotboll på oneway vilket liv det är. Fotboll i libanon är en drog! jag hejjar på brasilien och brasilien spelar imorgon!! så det blir att kolla på one way sen gå ut och tuta om dom vinner. !! jaa det är fett med liv här!..

Sen har jag färgat håret brunrött också för någon dag sen bara!!

jaa iaf jag måste skynda mig ska dra med kompisar och köpa kläder till bröllop !dom vill ha min åsikt haha.. :)
men vi hörs senare här kommer det lite bilder!

första dagen ;



första dagen vid polen!





syskon


haha mums!
 
efter polen drog jag med min kusin till hennes kompis och rökte vattenpipa och chilllade!

mer bilder kommer senare. Jag kommer ladda upp en massa bilder och jag skriver vilken dag det var!!! !!

ha det bra så länge jag hör av mig senare! ska duscha och sen dra med kompisar och fixa klänningen och så.
skriver sen! peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0