vattenpipa och fotboll på gång!!!

tjenare mina sötnosar ( mina vänner) för vet att dem läser. dom bombar mitt huvud att jag ska blogga och berätta vad som händer här! jaaa jag ska jag håller på!!

idag har dagen varit super! kollade på fotboll på one way( en resturang) HEJJA BRASILIEN! okej det blev 0-0 men skit samma dom är bra och dom har gått vidare. iaf, alla var så himla vilda helt sjukt!! det är så jälva kul alla hoppar på varandra jag vet inte vad!!!
senare drog jag hem och vilade upp mig för kvällen nu sitter vi hos grannen. elr vi betyder jag och lillbrochan och våra kompisar. vi sitter med vattenpipa i handen och kort i andra handen och kollar på fotboll när spanien tyvär vinner!

nu ropar dom på mig! så nu kan jag itne blogga mer. vi hörs imorgon!
PUSS!




på oneway fast det är inte från idag utan från några dagar sen!
jag och min kompis!


här hejjar alla!!! helt vilda!


söööööööta!


försökte ta kort på mitt ex som sitter på andra sidan!! :)


hahah!!!



hahaha fråga inte vad vi gör. hittade den bland bilderna det var anra dagen vi var på oneway och kollade på spanien ! :d

måste gitta vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie! Massa kramar från USA :)

2010-06-29 @ 16:13:12
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0