15mars kl6.

godmorgon kära läsare. Åh vad många ni är. vad glad jag blir. Asså det är så man orkar bloga. När läsarna är på topp =D

Jag har precis vaknat ur en jobbig sömn. alltså jag har inte kunnat somna på hela kvällen och när jag väl somnar så vaknar jag på en gång igen och då tar det en timme att somna om och när jag väl gör det så vaknar jag efter en halv timme. Så jag är jävligt trött och vill sova mer. men nope jag måste börja göra mig iordning för skolan!

Men efter skolan ska jag först gå byta ut en parfym. eller jag trode jag hade köpt en parfym när jagk ommer hem ser jag att det är en bodylotion så ska försöka byta den =/ hoppas det går!
Sen drar jag på träning. Jag ska försöka skriva under dagen. Mina nya läsare gör mig glad och därför vill man bara uppdatera hela tiden! <3

Nu ska jag börja göra mig iordning. Vi hörs snart igen då!

peace.


Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: leila

jag älskar dig min ängel <3

2010-03-15 @ 10:33:05
URL: http://leis.blogg.se/
Postat av: mickaela

vad söta ni är:D(L)

2010-03-18 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0