<3

hejsan! nu är jag hemma efter träning! fett kul var det och skit skönt! =D love handboll!

Jag tänkte ta ett långt bad nu och sen ringa upp en vän som behöver all stöd just nu! gumman jag finns för dig vad som än händer, ge inte upp, stå på dina fötter <3

Jag har inte så mkt att skriva nu! efter ett bad och telefonsamtal tänkte jag sätta på en film och försöka sova tidigt. blir att åka till stan imorgon! ska med jakey till skolan tidigt på morgonen! elr jaaa universitet går hon på. för orkar inte vara hemma hela dagen imorgon ... igen ( vi har lov på måndag i våran skola) sen skulle vi gyma! så jag har världensplaner imorgon ;) okej inte alls men det blir nog kul!

vi hörs senare.
<3


big happy face, elr ja bara på utsidan insidan kan vi bara glömma just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0