det gick bra!

hejsan,, polisförhöret gick bra och jag ska få en advokat och senare blir det rättegång ska bara få tag på tjejen och snacka med vittnen! fan att det gick så långt? är det någon som vet om man får ta tillbaka polisanmälningen? för det vill jag göra. vill bara lägga ner allt det här? är det möjligt att ringa polisen och säga att jag vill lägga ner det här?? jag ber er så snabbt som möjligt svara. för jag måste isåfall vill inte att det ska gå så långt! =(

iaf. jag ska dansa zumba nu med min syster. det är ju så kul så vill göra det hela tiden fan ;) haha..

men vi hörs efter nog! pusss .


hahahah hittade en gammal bild på mig i en byrå! fyfan vilken import jag var som liten :s hahahah!!
hahahah. va fan är det för toffs mamma alltid gjorde på mig mitt på mitt hövvvvV =( haha. skönt att man har förändrats och ser lite bättre ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt :)

2010-03-04 @ 18:42:19
Postat av: Mikaela

söt :)

2010-03-04 @ 19:28:06
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

okej roligt :)

2010-03-04 @ 20:16:29
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag tror inte det går att lägga ner när det gått så pass långt att det är förhör och så, det hade nog funkat tidigare:)

2010-03-05 @ 15:44:08
URL: http://jessicaforselll.devote.se
Postat av: Anonym

nååååå så söt du va:D:D

2010-03-07 @ 17:49:22
Postat av: natali andersson

nå så söt du va :D:D

2010-03-07 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0