done!

Nu har jag tränat zumba och städat min gaderob. Jag slapp jobba idag, för jag måste sova tidigt ska upp 7 för att dra till polisen imorgon. Så istället ska jag noppa ögonbrynen nu och sen fixa naglar både tå och fingernaglarna :)

ha ett bra liv nu så bjuder jag på en dagens låt !

Jason derulo!! fan vad jag älskar låten!!!!
in my head.   NO IN MARIES HEAD RIGHT KNOW!


Tråkigt inlägg men jag har inte så mkt att berätta. !! elr joooooooo Jag åt sallad förut ! haha. jag lovar det är konstigt om man heter marie. Min familj åt en fet familjepizza medan jag valde att äta en sallad! med sallad, tomater, gurka, tomater, kyckling och peparoni elr vad det heter ;) mummmmmmmmmms okej ska inte ljuga inte det godaste jag ätit men det duger för en som bantar!! =D

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha zumba är så roligt :D

2010-03-03 @ 20:32:15
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: pessicat

men klaart jag känner igen min egen bil! ;D



låten är toppen!

2010-03-03 @ 23:03:28
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0