gammla goda tider.

igår kväll satt jag och kollade gammla bilder på mig och lina. yeaks vad jag hittade en massa gammla bilder snygga som fula. Det får en att tänka tillbaka till dom dagarna.

Saknar dig Lina, våra dagar var speciella. Vi skrattade hela tiden, du var underbar på alla sätt. Du anar inte vad mycket jag saknar dig, men alla glider ifrån varandra någongång men vi måste träffas snart! =( <3


Dom dagarna det var jag och lina <3 Saknar dig lina min vän!


hahaha Jag ser ut som en hemma fru och lina försöker men sög i sängen ;) haha


skolavslutningen 09 <3


Gammla goa tider!


saknar mitt hår =(


Nästan alla sommardagar va vi vid fontänen. Det var nog våran plats. i vårt och tort spenderades dagarna ut och dagarna in. =)


En dag vid stranden.


hahah hon var ju grym på det ;)


kommer ihåg att du älskade skorna som fan! och jag med fan =(  och då lekte du modell för en dag ...


Alltid vacker!


den dagen vi smet ut! haha herregud det kommer jag alltid minnas, vi gick från hus tll hus för att försöka få ut några. tillslut kom adam ut och patrik med marcus! =D
(saknar mitt bruna hår)


Nej våra dagar var grymma alltså. Så jävla klockrena, Men det tog slut så snabbt =/

Kommer alltid komma ihåg dom dagarna. och glöm inte att jag älskar dig fortfarande!

<3


Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH, Underbara minnen! Sommaren 2009 i mitt hjärta! <3333 Älskar dig! <3

2010-03-03 @ 17:44:53
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: natali andersson

goda gamla tider :D

2010-03-07 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0