godismorgon!

hola amigos! Vaknade precis. äntligen vaknar jag sent. dom senaste dagarna har jag somnat runt 3 och vaknat 8! usch jag hatar det, sen man kan inte somna om! men nu är kl 12 och jag vaknade ur en underbar sömn!

Jag drömde något weird stuff alltså! herregud blow me down alltså! skrattar sönder när jag tänker efter vad korkat och knaaaaas dröm det var! jag var i mega gott( pappas godisbutik som vi sålde) sen det kommer in en snygg kille och han bjuder ut mig på godis. så vi sätter oss ner i affären och har picknick sen händer det en massa och jag går inte in på detaljer! hahaha hoppas på att det slår in då ;: haha!

iaf, jag tänkte åka skridskor idag, eftersom vi har en skridskor bana precis vid huset så tänkte jag att jag drar med min syster! vi umgås inte så ofta längre, och det är synd hon var ensam hemma hela dagen igår och var ensam på kvällen tills jag kom hem alltså runt 2. så jag måste ta ut henne och göra ngt kul! :)
bilder kommer väl senare isf!

nu ska jag äta en sen "godis"frukost ;) just kidding!

puss


saknar skolaaaaaaaaan som fan! vill dit imorgon! men fuck karlstad vi är lediga på måndag oxå! :(

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0