godmorgon!

uff vilken jobbig kväll. När jag väl funderar på att sova länge så går det inte. Bara gud vet hur många gånger jag vakna under kvällen och sätte på musik och somna om? ni ska bara veta hur många sms och hur många som ringde imorse "vilken buss ska du ta?"när kmr du till skolan" ni vet inte hur mina signaler är på min mobil dom väcker halva stan! jag som har hundra år på mig att göra mig iordning och allt!

Iaf, jag sitter här och fryser och tänker på vad jag ska ha på mig, ska först till en kompis skola och sen på rättegång. Så får bli något casual as usual. (stavningen är inte så bra i know)

jaja, nog om det, jag kan väl gå upp och äta eftersom jag aldrig gör det längre. så frukost here i come!


love u<3


HAHAHA :D


bilderna är gammla men det var tider alltså !
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är:D:D

2010-03-28 @ 00:05:33
Postat av: Anonym

(L)söta ni är(L)

2010-03-28 @ 00:06:50
Postat av: mickaela /natali

guliga ni är

2010-03-28 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0