halllle

hallå i det blå? hur är det läget och stå :o hahha okej skoja, jag försöker bara rimma och komma på något roligt! haha...

iaf min dag har varit jävligt svårt, jobbigt och ganska tråkigt. Först följde jag med baraa till skolan ,fett ovärt och skit tråkig skola. usch! sen drog till tingsrätten där en kompis hade rättegång jag fick inte vara inne för att det var stängda dörrar, "för känsligt ämne typ" så jag väntade på tills hon kom ut. stackaren vad hon har fått ståt ut med. står vid din sida hjärtat. och önska jag kunde döda han som gjorde allt det mot dig<3

sen träffade jag leila och bara en stund och sen drog jag på träning, inge mer med det liksom ;) men nu kommer det bilder innan jag däckar. juste innan jag gör det så tänkte jag berätta att mina kusiner från tyskland kommer och min farbror. hur kul som helst, har inte träffat dom på åratal allstå. minst 4 år var det nog. skit!! jätte kul , dom kommer på onsdag.

nu åter igen till bilderna..


kolla vad ajg fick när jag var på klaragymnasiumet, VIP kort. uff jag kände mig sååå cool alltså!
alla kollade på mig och undrade vem är hon skitungen! :s


sötnosen min!


Jag ska aldrig mer leka snygg!


<3


walla vi är för snygga


jepp nu får ni inga mer bilder. för resten av bilderna är för snygga elr suddiga ;)


Kommentarer
Postat av: Baraa

walla de va tur att du följde med mig :d Hade haft pisstråkit annars! :(<3

2010-03-23 @ 11:31:18
Postat av: Anonym

vad söt du är! =)

2010-03-24 @ 12:00:32
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta ni är:D:D=)

2010-03-28 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0