hej igen.

Nu är jag hemma efter några timmars bad, fan vad skönt det var! men fan vad det sliter på en då!

iaf, jag har inge mer att skriva om dagen, eftersom det var liksom bara bad! men jag tänkte berätta lite om överraskningsfesten jag gjorde för leila. :)
elr jag kan berätta om hela dagen som hände på fredag.

På morgonen drog jag och leila och badade i 3 timmar. Jävligt skönt, speciellt när det är på morgonen. Sen drog vi till stan och shoppade. Jag köpte en röd klänning till henne btw och ringar. iaf, sen efter en stunds vandring på stan så åkte vi hem till henne och lagade mat. Sen somnade leila.. och jag fixade mina ögonbryn och allt det dära. Sen vaknade hon och då hade vi jävligt bråttom. Så vi började sätta på oss och leila gjorde mig til lvärldens kahbe ni skulle sett vad jag hade på mig, kommer visa fredagens outfit sen. iaf, vi fixade oss snabbt, jag plattade håret, men förstördes dirket när jag kom ut genom dörren.

Väl framme vid bowlingen så körde vi på som vanligt och sen runt halv 8, tvingade jag leila ut , hon skulle följa med sarmed ut för yani dom ska ta friskluft. när hon kommer in igen ,så sätts discot på och sen började alla sjunga... och hon blev tårögd och stog och kramade om mig, jätte söt var hon. iaf, sen nrä vi sjungit klart så sattes hennes och min favorit låt på. DÅ började alla dansa och då blev det så mkt roligare... Verkade som om alla hade kul och kvällen blev lyckad.


dålig bild. men kläderna var fina men jag såg ut som en hora som vandrade :s ush kände mig skabbig alltså, som tur var hade jag med mig extra jeans som jag tog på mig, för jag kände mig kahbe för dom tightsen hon gav mig  ;) haha




jag och min bv, i bussen.




väntar på bussen.


jag ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom!


leila suger på bowling ;) haha, iaf, det var den röda klänningen jag köpte.
här är när bild ;)


vi testade röda läppar. :)


FUL DU ÄR ;)


Kommentarer
Postat av: natali

snygga bilder=)

2010-03-21 @ 20:21:44
Postat av: Anonym

snygga bilder:D:D:D fint hår

2010-03-21 @ 20:23:01
Postat av: Anonym

coola ni är och fina

2010-03-21 @ 20:25:19
Postat av: Anonym

hoppas ni hade kul

2010-03-21 @ 20:26:13
Postat av: H.

Fyfan vad vacker du är! jag skämms att kolla på mig själv efter att ha kollat på dig!! herre gud :O

2010-05-10 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0