hey baby.

Godmorgon, hur står det till? nu är det så här att när jag sitter och skriver det här ligger ni och sover, kl är 5. =( men idag ska jag med leila och bada kl halv 7. Fan vad skönt men jag kommer nog somna i vattnet =( haha.
Sen ska vi börja göra oss i ordning och bli snygga ;) jag ska nog platta håret. ni får en dagens outfit senare idag, för ska gå dit helt osminkat och i mjukis!

jaja, efter det drar vi till skolan. och efter skolan drar vi nog och badar igen får se hur det blir, men då blir det ingne träning utan mer lek. För tjejkvällen är inställd ikväll :)

iaf, ska sätta på mina mjukis kläder och äta frukost och ta min feta resväska (man kan tro att jag har med hela mitt hem) och dra till bussen.




Jag svär älskar låten som fan! :) den är fett bra alltså.

lyssna och njut :)

Kommentarer
Postat av: jessica :) !

sv: allt bra med dig ? :)

2010-03-17 @ 15:33:47
URL: http://jjeahs.blogg.se/
Postat av: ellie

sv: jag kom precis hem från praktiken, du då? :)

2010-03-17 @ 19:06:43
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: natali

han är ju ass bra fan

2010-03-18 @ 18:24:27
Postat av: mickaela

han är ju sjukt bra asså

2010-03-18 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0