min dag i trailer.

Nu ska ni få en trailer om min dag. Så får ni veta hela storyn när jag kommer hem och om det är lyckat. haha :) eftersom leila är på väg till stan nu så vet jag att hon inte kommer läsa det här och därför kan jag skriva.

Leila fyllde år i lördags och av privata skäl så var det inte lyckat, och därför blev det ingen bra dag för henne. Så vet ni vad jag har gjort för henne? Jo jag bokade en bowling hall. Där jag har bjudit in hennes närmaste kompisar och där ska vi ha överaskningsfesten. Men till leila säger vi att det är bara bowling... Sen tvingar vi med henne ut med natha. när dom är på väg in igen så messar natha mig... då sätter vi på discot och sen sätter vi på hennes och min låt. one night in bangkok. Så ska hon få en fet present av mig...ÅÅÅH hoppas det lyckas.
Men Är jag inte en söt kompis som gör så för sin bästa vän

men innan partyt..
ska jag och leila ringa och sjukanmäla oss.. för orka skolan det är badminton hela dagen. Sen ska vi dra och bada tills 2. alltså i 5 timmar, sen drar vi in till stan och shoppar lite.. och sen drar vi hem till henne och fixar oss, och sånt. Sen drar vi och överaskar leila :)<3

jag berättar mer när jag kommer hem senare idag.. om hur lalt va. men tills dess. ha ett bra liv :)
pussssss

Kommentarer
Postat av: mondaytosunday

åh vad gulligt av dig! :)

2010-03-20 @ 10:47:55
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: natali

jätte gullig hoppas ni fick en fin dag:D

2010-03-20 @ 20:51:42
Postat av: matida

det värkar kul:D

2010-03-20 @ 20:54:09
Postat av: mi

fin dag för er

2010-03-20 @ 20:55:49
Postat av: Anonym

du har så fina kläder

2010-03-20 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0