ny design

Hello bitches ;: haha. Låt mig leka cool en stund! okej iaf, jag har precis gjort klart min nya (men ändå inte så ny) deisgn. jag ändrade bara bilder, för den andra blev så tråkig efter att man haft den länge :S


(orkar inte gör den större!)


iaf, idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag var först i skolna, vi gick ut och plockade skräp. fett äckligt alltså! Sen efter skolan drog jag och leila till uno och dansa lite och sjöng lips! fett nice allllltså.

nu ska jag sova, jag vet klockan är bara 9 men jag ska vakna 5 imorogn för att ta bussen 6 för att jag ska med leila kl halv 7 i stan och bada badhus, Jag tänkte vi tränar en en timme elr två innan skolan börjar. ;)
soft alltså!.

så vi hörs väl imorogn. puss och kram alla sötisar!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fint det blev :)

2010-03-16 @ 21:43:33
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt det blev :D

2010-03-16 @ 21:48:03
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0