sjuuuuuuuuuklingen marie


mina underbara mjuka tofflor! jag älskar dom som fan det känns som du går på moln, okej inte för jag vet hur det känns att gå på moln men jaa det känns bara underbart att gå i dom! synd att man bara kan ha dom innomhus!! !

gaaaaaaah,, jag hatar att vara sjuk! Jag va sjuk för exakt 2 veckor sen. halllllllå ?? jag brukar aldrig vara sjuk. Min immunförsvar suger rövhål och den kan ta sig!!

Jag ligger under tusen täcken och fryser, är snuvig, min hals är svullen och jag känner mig yr! och om jag inte blir sämre så blir det utgång ikväll! Jag skiter i hur jag mår det blir ut och dansa hela kvällen!!

därför ska jag knarka nässpray, alvedon, panodil, alergitabbletter, astma(för hostningen) =(
häng mig snälla ngn!

vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0