Veckans sexbomb...

... går till ....(trumvirvel) ERIK SAADE

Alltså hur snygg får man vara. så jävla het. alltså hans blick gör mig kåt. Skulle lätt göra han alltså, lätt. skulle aldrig banga!

Ett plus är att han är arab från libnaon. Alltså exakt som mig. Svär ska gifta mig med han. Då blir mina föräldrar glada, han är libanese, han sjunger, han är känd och han är HET!
thats al i neeed!

Låt bilderna tala för sig själva.





han ligger i sängen och väntar på mig! =D haha


ufff hans blick, hans sexiga ögon... Han ropar efter mig... okej sorry, det är jag som skriker efter honom!

Jag glömde berätta att han ligger här i min säng... Jalla ska göra han nu. Ska banga sönder han och hans blick!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

han är född i Sverige!!

2010-03-16 @ 13:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0