VISSTE NI ATT...

... om 2 veckor kommer jag synas på tve? jo det är så här att jag skrivit på kontrakt med ett bolag och jag är "skådis" en mini dåå... Fast det är bara en reklam snutt på tv4a värmland bara. för det är jävligt dyrt att publicera över hela sverige tydligen? iaf, ni som bor i värmland kolla in mig på en tvreklam grej. det handlar om välj rätt elr ngt hahah.

ni fatta nog ingenting, men när det kommer ut på tven fattar ni vad jag menar, haha ;) börjar det inte alltid med reklam? sen blir man skådis? och sen blir man jätte känd? hahaha ;) ja låt mig drömma lite... haha :d



ska berätta lite för er vad det handlar om...

Vi sitter i bibblan och "pluggar" då från ingenstans så börjar en kille föra oväsen .( typ störande arbetsmiljö) hahaha och då som ni ser sitter jag precis där han slipar ohc då får jag allt på mig och då blir jag rasande och lämnar allt och går. då hänger alla efter mig, det blev så många tagningar får se hur dom sätter ihop den. det var en massa närbilder på mig. och då stog dom och blåste allt på mig i ansitket för att få "närmare inblick" kunde inte se på skit länge för alla spån klibbade sig fast på mig :S hahaha

men iaf, missa inte början av min karriär. hahah ;) dom som satt med i soffan vad grymt sköna alltså.. haha ofast dom blev trötta på mina dåliga skämt, hahah elr en av dom bara... men jag satt och drev hela tiden länka min blogg,"läs min blogg. och bla bla bla hahaha ;)

men iaf, mycket text. nu får ni en till bild backstage som min älskling tog på oss


hahah!!

peace


Kommentarer
Postat av: natali

ASSÅ WOW WOW WOW WOW WOW VAD HÄFTIT

2010-03-28 @ 00:18:03
Postat av: natali

gud vad rålit asså du är ju en kändis nu fan jag vill också va en:D:DD:DD:(

2010-03-28 @ 00:19:44
Postat av: NATALI

gud vad COOLT ASSÅ SÅ COOLT

2010-03-28 @ 00:20:57
Postat av: mikaela

hehehhe rålit för dig och jag såg den på 30 minuter den va ju fan skit bra koppas du blir movie STAR

2010-03-28 @ 00:23:02
Postat av: Anonym

gud va coolt ,:DD kul för dig(L)(L)

2010-03-28 @ 00:23:59
Postat av: natali

asså vad coolt nu är ju du en kändis åååå jag vill också va en , fan vad kul då :D:D:DDD:DD:D:DD

2010-03-28 @ 00:29:07
Postat av: mimmi

ne gud va kullllll

2010-03-28 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0