ååååh´!!

godmorgon! nu är det så här att jag sitter och biter mig i naglarna och håller på att böla. gissa varför?

jo för jag ska klippa mig idag :( haha. jag blir alltid knas när jag ska klipppa mig . minns ni i sommras då hela håret klipptes av och dååå grinade jag i 3 dagar hahah. kolla längre bak i arkiivet så får ni se! haha..

iaf jag har kort hår redan fan! men mamma tyckte att det var FÖR slitet och så kan jag inte åka till libanon! =(
vi får hoppas på det bästa och hoppas det blir bra!

men nu ska jag upp och äta sen åka till stan.. och sen ........... =(=( klippning!

vi hörs efter. får se när jag får tillgång till dator!

peace


så kort var det sist jag klippte mig!!! =(
det får inte bli så kort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0