all the way!

Hejsan. Nu har jag kommit hem från en jävligt jobbig dag. gaah vad trött jag är, helvete vad sliten man kan bli av en skoldag.

Som sagt sprang vi "majloppet" som huc tar hand om på 8 km. Jag sprang och kom 40 av ca 500 elever och jag är jävligt stolt, Men när jag kom in i mål dog jag på plats, shet vad trött jag va!
Sen åt jag och fick lite krafter. Men skoldagen var inte slut utan det blev en beach vollyboll turnering.. Så spelade några matcher detr var inte så jobbigt utan mer skönt!

Men när vårat lag åkte ut så började aerboics(stavning) så jag och gzime dansade sönder och faaaaaaaan vad jobbigt det var. men fan vad skönt det känns efter åt. vi körde för kung och fosterland HAHA!
iaf sen pumpade vi upp det med hundra chokladkakor! hahah nyttiga vi är!

Tog en lååååång dusch efter all slit. och sen drog jag till rud och mötte upp gänget. Vi satte oss ute i det fina vädret och snackade skit! Sen blev jag såååå trött så jag drog hem med en tidig buss!

nu ska jag sova, pallar inte vara vaken vi hörs imorgon!
peace


en sliten marie!


leila<3


nejra gömmer sig bakom sin "high tec" camera ;)


Kommentarer
Postat av: lei

OMG TA BORT BILDEN PÅ MIG NU NU ANNARS ÄNMÄLER JAG DEN :o OMG TVÄÄÄÄ FUUUL E DEN :S

2010-05-27 @ 17:58:02
Postat av: Anonym

Sv, åh tack!:)

2010-05-31 @ 20:50:00
URL: http://fridalovling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0