back !

hejsan bloggen. Har precis kommit hem från badhuset. Jätte mysigt att bada och mysa med baby!
nu står baby i köket och lagar min favorätt chilicorncarne!! ååh muuums!

Senare blir det grillning med rudet, fast det är senare på kvällen! synd att inte vädret är det bästa men man överlever!

Sitter med babys små syskon och jag tvingar dom massera mig mina slavar ;9 haha skoja,, nej men jag säger Vem kan massera bäst??? och så gör dom en varsingång och sen säger jag att jag glömde så gör dom om så håller jag på så! dom tycker det är kul så. hahha evil jag är då! om baby visste vad jag gjorde, uffff då är jag död! haha :d

men jag ska gå och sätta på mig! för sitter i morgonrock för duschade hemma hos baby istället. =D
vi hörs senare!


jag "hjälpte" till med maten!:D


LEILO hjälper oxå till:D

åååååh vad hungrig jag är nu! magen kurrar och ajg tycker det är så snyggt med babys lillebrochas hand syns :Dhahah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra med dig? :)

2010-05-17 @ 18:13:25
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Gzime :D

hahah leila så söt xd

2010-05-17 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0