Det luktar parfym........

tjena bloggen, uff jag kan bara säga VILKEN STANK!!! det luktar överdrivet mycket parfym okej parfym luktar gott men inte om man sprayar slut på burken bara på sin kropp! det är så här att mina söta lille lille bror på 12 år har skaffat sig en brud och idag ser man han kl 6 springa runt som yra höns. med chinos och shorta och MASSA parfym! Men jag kan säga jag har alltid sett han i mjukis och ofixat hår men broshan du är så snygggggggg! :D

haha. iaf, godmorgon bloggen ! hur mår ni idag?

jag mår iaf toppen . Jag vakna med ett leende på läpparna idag faktiskt. fråga mig inte varför för jag vet själv inte varför! men jag känner mig så fräsh efter igår och för jag ska äntligen få träffa min baby efter en lång tid!

Jag måste börja packa en massa till badet och så. men vi hörs väl senare! dagens outfit kanske ni inte kan få nu direkt på morgonen för jag ska gå helt ofixad dit och sen byta om... aja.. för mkt text...

ps kan inte uppdatera mer idag,, bara senare på kvällen när jag kommer hem! för jag h ar inte tillgång till datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0