förlåt förlåt förlåt

hej bloggen, jag ber hemsktmycket om ursäkt. men mitt internet har suckat dom senaste dagarna och dom dagarna jag inte uppdatera så funkade inte internet alls. Fett kefft alltså!

men nu är jag tillbaka hoppas jag. Den fuckar fortfarande men sidan kanske inte visas sen som det står varje gång jag ska skriva ngt... men iaf.

mina dagar har bestått av skolan och ruud. haha trevligt värre. i måndags så grillade vi med rudet. och igår va vi där och sooofting in the huud. och idag så feeeeling jävligt guuuuuud. haha :D

här kommer lite bilder som tagit dom dagarna.!

elr ... nu suckar internet igen,, fan vad keff bredbands bolaget är. uffft!!!
väntar .... väntar ... väntar....

10 min senare ... fortfarande kryss där nere.


älskar bilden så äkta. skönt vädeer idag!


så här såg jag ut igår!






jag och leilas syster! :)


så såg jag ut när vi grillade på måndag!


leila i måndags så osocial snackar i telefon! ahah


några som va med och grillade!


HAHA jag vet att jag är snygg i glasögon! elr kanske stygg ;)haha

nu blir det inge mer bilder för nu ska jag ut och möta en kompis, inte träffats på länge! =)
vi hörs om internet funkar när jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack :D

allt bra?

2010-05-20 @ 08:18:38
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Nickie

fan vilka ögon du har tjejen, grymt fina!

2010-05-20 @ 20:12:03
URL: http://nickie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0