godmorgon!

sitter i skolan och har precis haft nationella prov i matte fan vad dåliiiiiigt det gick uuffft ! hata matte!!!

förlåt för jag inte skrev i morse men som sagt min internet funkar fortfarande inte hemma! elr den funkar bara ibland och imorse gjorde den inte det!

men idag blir det att vara på rudet med folket hela dagen / kvällen mysigt!  men fan att det regnar ute dååååå! =( men får hitta på ngt ändå! kanske hemma hos någon!

men iaf så ni vet jag kommer inte kunna uppdatera mer idag, föräns ikväll om internet vill funka det vill säga!

sen måste jag bara säga GRATTIS SARAAB 17 år nu.. big girl! :d


oj 3 år gammal bild men snygg ändå!
jag och saraab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0