godmorgon!

godmorgon! fan vad skönt jag sov i natt alltså. skiiiiiiiit skönt vill inte upp egentligen.. men fan alarmet och leila tvingade mig! =(

idag som sagt så blir det skolan först slutar fööööööör sent alltså pallar inte! men efter skolan så blir det att grilla med alla mina underbara vänner ute i sköna solen.. bilder kommer! hoppas jagg. får se om jag orkar klicka kort! =D (elr jo det klart ni måste få se min dag! ;)

nu väntar en skön dusch  ( kan inte gå utanför huset utan en dusch varje morgon) :S haha =D

dagens outfit kanske kommer! om jag hinner annars får ni ha det så bra så hörs vi ikväll!
peace


saknar handbollen nu!


ååååh vet inte vad jag ska göra. om jag ska börja i ett annat lag elr inte. Forshaga har ju lagt ner laget nu. så får se vart jag byter.. men jag måste fortsätta alltså.. det är mitt liv typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0