godmorgon

sitter här med gzime nu. hon kom hem till mig. pallade inte skolan. så vi ska ner till grossbollsskolansdag som är på mina syskons skola. det är en massa saker som händer, så vi ska dit :) men först ska vi äta och såå!

ska berätta lite vad vi gjorde igår.. jag va så trött igår så kunde inte skriva. Somnade dirket. först var det skola skit tråkigt. Men efter skolan drog jag till rud och mötte upp gänget. Vi samlades i parken och spelade fresbe (stavning) och brändboll. Sen började vi grilla haha tror jag åt 6 korvar. hahaha fetis på plats! :D

iaf sen gick vi tipspromenad och grejer. Sen drog jag med bussen. men dagen igår var jätte mysig, som vanligt!


bäckman och tarik. mina älsklingar !


natha och bäckman!


min sötnos härmar kenza hahah


<3


små skitungar!


mina bögar ..... (skojar)


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :)



2010-05-25 @ 19:20:09
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0