godmorgon!

har ni soviit gott mina sötnosar? Själv har jag suttit uppe ett tag med familjen och skrattat och ätit frukost. ytterst trevligt ;) haha!

Idag blir det ta hand om mig själv dag faktiskt. Jag ska först ha hår inpackning i 5 timmar. Sen ska jag noppa ögonbryn raka benen och lite andra ställen. och sen vaxa för första gångne under armarna !! aooooch!

sen när allt det är klart så blir det träniiiiiiiing, zumbaaaaaaaa babby!

men först ska jag göra varmte! för har piss ont i magen, hatar lingon veckan!!!! =(

vi hörs snart igen!.. ( okej jag har mäkrt att jag skriver vi ses snart igen men vi ses aldrig. hahah har ni inte märkt det ??) men jag lovar och svär jag skriver snart igen ;)

peace


nyvaken marie men ändå glad!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej hur många kilo har du gått ner i vikt? och vad väger du?:)

2010-05-16 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0