hejsan!

Hej bloggen. nu är det så här att jag läste mina gammla inlägg på bloggen och satt och skrattade.. haha fan vad man förändras med tiden. för ett år sen hur fan såg jag ut med ögonbryn jag trode jag var snygg. hahaha :D

men iaf, nu har jag bestämt mig att jag ska börja blogga igen, för hur kul är det inte att kolla igenom när man blir älrde. så haha nu börjar marie blogga. Tummen upp elr?:D

nu bjuds det på bilder som tagits under dom senaste dagarna! =D
kommer fler inlägg va inte rädda :p


den här bilden är rätt ny typ i fredags!


jag trode jag va söt! hahaah


jag och gzime ;) haha


jag har fått glasögon oxå under tiden jag varit borta , men det är bara läsglasögon typ :d


jag tyckte jag va söt *;)


egobilder, så oserös


jag fixade mina naglar. kände att jag ville bli som kissie, ;) hahahahaha skämt!


våran familj va barnvakt åt morbrors barn i över en vecka. sååååååå söta!

just nu snackar jag med leila i telefon, och när jag skriver kan jag inte vara social, så bitches jag hör av mig senare!

puss

Kommentarer
Postat av: Gzime (:

haha riktig fin e du gmn<3 . jag tog bilden du har glasögomn på :D. btw fulaste bilden på mig -.-

2010-05-17 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0