home alone

hejsan, nu sitter jag hemma helt ensam. Mamma är nämligen och äter i pappas resturang och mina syskon är på ngn klassresa så dom kommer hem om någon timma. men det är så skönt att vara hemma själv. vet inte varför bara... men super ändå helt lungt ingen lilla syster som dansar framför datorn, ingen lille bror som kaxar och höjer musiken ingen mamma som skriker STÄDAAAAAAA... så en timma till får jag vila ! haha =D

ska ta och berätta lite om dagen, utuan bilder för det togs inga min mobil dog väldigt tidigt!! :( jag va nära på att dö. iaf, jag slutade ju 11. så jag och gzime tog bussen till stan och åt glass i det fina vädret på torget mysigt! vi satt där och snackade en massa skit. sen vid halv 3 tog vi bussen tillbaka till skolan och då började provet. det gick väldigt lätt faktiskt, jag är duktig på engelska.. haha!

sen drog jag och mötte mamma på stan så kollade vi affärer och sen åkte vi hem för att det regnade för mkt!!! asså fan vad skönt med lite regn faktiskt men det var för varmt förut alltså! helt knas hur ska jag överleva i libanon!..

aja mycket text! vi hörs snart. puss!


eftersom jag inte har några bilder från idag tänkte jag visa bilder jag inte lagt upp dom togs för ngn månad sen!







som sagt gammla bilder och jag fulade mig  men aa hejdå

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

fina bilder :D

Ha en fantastiskt bra lördag!

2010-05-22 @ 14:06:51
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0