kl är halv 4 :s

shaaaa bitches... asså nu är det så här att klockan är halv 4 och jag kan fortfarande inte sova. sitter och snackar med eric på msn! men han börjar bli lite tråkig nu mot slutet för han ska snart sova säger han! fan då har jag ingen att snacka med. elr jag har men pallar inte snacka med ngn på msn alla är så tråkiga!

iaf, fan vill sova egentligen men jag tänker för mkt men ändå inte. haha jag babblar på och minns inte vad jag skrev för några sekunder sen. asså min hjärna funkar aldrig på kvällarna nästan fan.

jag har inte så mkt mer att skriva faktiskt. jag har fett med tråkigt. ÅÅÅÅH nu logga leila in,, ofta hon inte sover..
nu ska jag bomba henne med frågor och svar!!!

om jag inte somnar så hörs vi snart igen annars hörs vi imorgon :D

jalla pusssss!


jag för ett tag sen! sexi bitch!


Kommentarer
Postat av: Gzime

i love u sexie :D <3

2010-05-17 @ 23:07:41
Postat av: Mathilda

Snygga ögonbryn du hade!

2010-05-17 @ 23:10:54
URL: http://finestlight.se/Random

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0