Im the strong one.

Jag har upplevt mycket i mitt liv, mycket bra samt dåliga saker. Jag har varit med om krig, brand, sårad av vänner och kärlek, bråk i familjen, började röka, förlorade vänner och många i min släkt. Men jag har även varit med i bra stunder också. upplevt kärlek, omringad av underbara vänner och har bästa familjen, underbara resor. Väldigt mycket lycka och sorg på samma gång.

Jag borde vara svag av allt det dåliga som hänt. Men jag blir bara starkare av varje dåliga grej som händer. Jag känner mig så stark, klarar av det mesta. Vet ni hur jag klarar mig? Jag tänker på det bra stunder som hänt även om det inte är många stunder som varit bra. Jag formelerar om allt och gör det till en possetiv inställning isället. jag ser livet som en utmaning. Man måste hitta sitt mål att gå efter. Mitt mål är att lyckas. lyckas komma långt i livet.

Det jag försöker säga är att lev livet, tänk bara possetivt ibland kanske det inte går. men försök du mår så mycket bättre av det. Ta dagarna som dom kommer. lycka är ett plus men sorg är en del av livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0