min dag.

hej bloggen har precis kommit hem, ska berätta om min dag.

Åkte in till stan och lunchade med gammal kompis, jätte trevligt. Sen drog jag till rud och mötte upp sarmed och hazhar. Vi satt i parken och spelade kort," bonde och president" haha jag förlorade som vanligt hela tiden blev bonde hela tiden. Sen vid halv 5 åkte jag till stan och mötte upp wissam som följde med mig till handbollsträningen. Tränade första gången på 5 månader ungefär så det var jäääävligt kul :)

iaf, sen drog jag och wissam till sundsta och väntade på bussen i 40 minuter. men vi hade kul ändå. haha =)
Nu ska jag in i duchen och äta. Sen ska ni få dagens outfit.


dagens facelook.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0