saknar handbollen.



igår när jag var och dömde match så kände jag verkligen hur mycket jag saknade handbollen. Det är liksom en del av mig.

Den där känslan när laget värmde upp inför match och den glädjen när en i laget gör mål och känslan av att hålla en boll och skjuta allt man har. Ska börja träna nu på riktigt.

jag som hade ett mål när jag var liten är att jag ska bli proffs? Jag har ett till mål nu, att komma långt i handbollen, och att inte ge upp för minsta lilla grej.

precis som jag ska sköta skolan så ska jag sköta handbollen också.
ni ska få se ni som inte tror jag kan komma långt, vänta bara ni ska få se att jag ska träna så jag blir dubbelt så bra som jag är nu.



<3


Jag som skjuter. åh :(


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0