back home.

hejsan bloggen. är hemma nu efter en rolig dag.

det började med att jag drog till jomana tidigt och fixade mig där för hockey matchen.. Sen vid 3 tog vi bussen in till stan och köade för att köpa biljetterna.
matchen sög verkligen. färjestad förlorade med 4-3. i tredje perioden gjorde fbk 3 mål som tur var. haha =)

iaf, sen drog vi hem till jomana igen och åt mat och satte på högmusik och dansade och bara softa :)
blev så trött att jag drog hem. vi bor ju grannar som tur va..

nu ska jag ducha och sen sätta på en film och sova. ska visa dagens outfit snart, ska bara in i duchen. =)

här kommer några bilder som tagits underdagen. :)


jag och jomana <3




fight fight fight :D


färjestad tröjan är på. haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0