godmorgon

godmorgon alla.. jag är uppe tidigt. (1), men jag ska dömma min brors match. och därför måste jag upp tidigt fan!
jag som sov så skönt och drömde om att jag var bill gates ( stavning) haha den drömmen är inte att leka med jag gjorde vad jag vill och köpte vad jag ville. ååååh önska det var så. nu skulle sett i slutet av drömmen då jag hade allt i mitt slott( haha ah? jag bodde i slott) asså den drömmen är inte att leka med. önska bara det var så på riktigt.

iaf. nu måste jag in i duchen raka benen och ta på mig och sen måste jag gå 40 min för att komma ner till ruttna hallen som jag ska dömma i.
jag ska försöka blogga, min mobil är med. :)

vi hörs. peace.


jag igår på hockey matchen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0