hemma hos jomana

sitter hemma hos jomana. har precis färgat håret på henne. haha får se hur det blir. hoppas det inte blir blått eller lila. som det blev på min kusin när jag skulle färga hans hår. hahah :)

så länge färgen är i sitter vi och driver med folk på msn. haha, vi har tyvär inget liv.
och om en halv timme måste jag ner och möta min syster vid hennes träning för att hon har träning och vågar inte gå hem själv i mörkret... som om jag ens vågar! haha.. :)

juste måste bara säga att statistiken är hetare än vanligt alltså. den glöder. skit kul .välkommna alla :)
glöm inte kommentera,, inte kul utan kommentarer ju!
så jalla kommentera så det ryker :D

ska dra och hjälpa jomana dusha av håret, haha vi hörs när jag kommer hem.

puss på er alla.


aaaaw hittade en söt bild på hennes dator. hon kommer döda mig nu! hahaha

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-28 @ 19:38:33
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

sv: tack :D

2010-10-28 @ 21:50:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0