skolan.

Har jag glömt blogga? Ja det har jag... haha jag har verkligen inte haft tid med bloggning över huvudtaget. Har för mkt att göra alltså. Jag är aldrig hemma längre heller.

Iaf, mina dagar ser ut som först skola och sen kompisar. igår sov jag hos natha så vi dygnade med massa folk så jag har inte sovit ngt är skit trött...

förra veckan fylde min kompis år vi hyrde lokal och firade han där. sov även då hos natha. Så jag har inte haft tillgång till dator faktiskt alls.

Sen är jag alltid ute med kompisar och så... men nu vet ni lite. jag ska försöka skriva när jag kommer hem ungefär runt 9.

bjuder på några bilder som tagits under tiden jag inte uppdaterat :


på min kompis fest förra veckan. jag och hans bror!





hahah jag har skit snygga kompisar!




jag och slavan

<3




kommer mer bilder sen när jag kommer hem, nu ska jag ut och möta natha!

pusshey<3


Kommentarer
Postat av: Gzime : )

SÅ SÖÖT DU BLEV på dom 2 första bilderna! <3

du och hazahr e fina tsm :) <3

2010-09-11 @ 17:58:58
Postat av: MADDES

vad pluggar du?

2010-09-20 @ 17:38:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: AMANDA

HEJ! HAR DU GLÖMT MIG? Jag minns dig!



Nu kör jag en frågestund i min blogg! Ställ gärna en fråga som du vill ha svar på :) Ses där!

2010-10-16 @ 11:04:54
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0