och nu är det dags för sängen!

Hejsan svejsan vad glad jag är. det är när solen kommer fram som allt blir så underbart. då dagarna blir som bäst. Livet är underbart.
idag tidigt på morgonen åkte jag och mamma till stan. vi shoppade lite smått. Och jag fick med mig en super snygg skinnjacka, tack mamma! Sen när vi kom hem bytte jag om och mötte upp jomana för en härlig dag i solen. Vi dunkade musik och njöt av solen i ögonen.
Sen lärde vi känna två tjejer som kom från någonstans i göteborg. Dom var supertrevliga. vi satt och snackade i minst 2 timmar. super trevligt. klockan slog halv 7 då kände jag att det var dags att gå hem och äta eftersom jag inte ätit på hela dagen. men då ringer saraab och baraa dom var i forshaga så vi skulle träffas. och absolut träffar jag dom, skiter i maten för att träffa dom underbara systrarna. drog upp och mötte dom så dunkade vi musik och jag försökte lära baraa danza kuduro! haha!
Sen när jag kom hem hjälpte jag mamma att packa she's going out of town a couple of days!
men nu är det dags att sova, för imorgon väntar en ännu bättre dag!! shanga kommer och sover hos mig vi ska steka i solen och kanske ta och grilla! =)
puss!
min man!!!! ska ta bild på jackan imorgon och visa er!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-03 @ 11:53:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0