SOMMAR OCH SOL!

hej hej nu har solen visat sig! äntligen är våran / sommaren här. inge mer snö inge mer oväder inge mer tjocka jackor. det känns så underbart att man kan gå ut i Tshirt och glasögon utan att frysa. så hård och kall vinter som det blev trodde vi aldrig att solen skulle komma fram, men det gjorde den och det känns så underbart. Fåglarna kvittrar, myggorna har kommit fram, folk är mer glada och det är mer människor ute nu ingen som gömmer sig hemma. Det är småbarn på gräsmattor som springer runt och leker. vi har tagit upp våran studsmatta. åååh kan skriva så mkt om just vädret. och om hur underbart det är och vilka tecken det är. lovely lovely really!
längtar till solen verklgien är här och det är riktigt varmt så man svettas?? då ska jag leva i mina shorts och stora linnen med uringad på ryggen! och min tatuering som ska göras inom kort har hela tiden fegat ut!! kommer vara på plats! mums för sommaren..
fan vad underbart om jag kunde ligga i den polen i libanon!!
men om två månader åker jag och shanga till libanon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0