världens bästa dotter....

.... måste nog vara jag!!
Jag köpte en weekend spa till mamma och pappa. På selma spa i sunne. det gick på 3500 kroner. Mina föräldrar förtjänar det så jävla hårt också! och pappa jobbar stenhårt. så tyckte att dom ska få göra något kul tillsammans eftersom att pappa fyllde år igår också. så dom fick den som present.
Dom var hur lyckliga som helst. Pappa blev så utvilad när han var där. Han var så sliten i hela kroppen så nu är han återställd och det är skönt att se hur pigg han är! underbart.
jag har planerat mammas födelsedag nu. Jag ska inte fortsätta med såna små presenter som tofflor som jag brukade köpa utan nu blir det resor som gäller! jag har blivit stor och tjänar pengar , jag ska kunna unna mina föräldrar lite av det goda också!
iaf, Jag älskar er mamma och pappa! ni är guldvärda. ♥
Men skitsamma världens lyckligaste par?? hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0