bra saker som hänt och som ska hända.

vad som har hänt :
  • för ungefär en vecka sen var min familj bjudna på middag hemma hos shanga. det var värsta buffén, arabiska buffén också. fan vad gött det var. vi var där från morgon till sent på natten. jag, abbe(min bror) och shanga va ute en stund på rud. och när vi kom hem lagom i tid för handbollsmatchen. efter att vi kollade klart på den va vi inne med hennes och mina syskon och snackade och garvade ihjäl oss. sen vid 12 drog mamma hem och jag och min lillasyster stannade kvar över natten. :) a good memory.
  • när jag var hemma hos gzime för någon vecka sen. Vi snackade om ALLT. vi hade jätte mysigt. vi gick en lång promenad i kronoparken. och vi var hemma hos henne och hennes underbara familj. <3
  • att jag flyttat hem till shanga och hon flyttad hem till mig. vi praktiskt sätt bor hos varandra jag har mina pjamas och tandborste och mobilladdare där. och hon har en massa sånt hemma hos mig.
  • Jag har berättat för mina föräldrar att jag röker. jätte stolt över mig själv. Så nu kan jag skriva det öppet på bloggen för dom vet :)
vad som ska hända:
  • shanga ska med mig till libanon till sommaren fan vad underbart det kommer vara.
  • om någon vecka ska jag vara hemma hos shanga samtidigt som hon är hemma hso mig. vi ska byta liv. jag ska testa på att vara henne och hon ska testa på att vara mig. haha omg lycka till att vara hemma hos min familj.
  • Jag ska till stockholm i maj, för bara shopping med några från arabiska gruppen.
  • Jag ska med shanga till göteborg och fira hennes födelsedag och träffa hennes sköna släkt. fan vad nice det kommer vara.
  • jag fick tatuera mig av mamma så ska göra det när jag åker med shanga till göteborg!!!! LÄNGTAR
Ja det vart nog allt som kommer hända i mitt liv på ett tag. Livet känns så underbart. Allt som hänt har glömts bort för jag har fått starkare relation till mina föräldrar och jag har fått reda på vad äkta och falska människor är Jag håller mig till dom som är äkta.
2011 blir bara bättre och bättre.
min snygga kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0