Dream girls.

Sitter och kollar på dreamgirls. Den var fan bra. trodde aldrig det. haha!
hur har eran dag varit? hoppas den varit bra.. Min har varit lite stressad. jag har jobbat med pappa hela dagen. har varit fullt upp. Vid 10 åkte jag hem till jomana för att kolla på dreamgirls. men sen blev det reklam så sprang hem och nu kom jag hem för att fortsätta att kolla på filmen hemma.
imorgon kommer shanga hit och sover här. vi funderar på att dra till badhuset i deje och bada. för att göra något på en tråkig söndag.

ingen vet varför det fortfarande snöar. Snart är det mars och snön är större än mitt liv fan! sluta snöa nuuuuuuuuuuuuuuuuu! blir fan galen...
Aja men nu ska jag ta och kolla klart på dreamgirls! puss på er.
en ganska gammal bild den är från nyår. jag och jomanas mamma vi hade skit kul!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-02-25 @ 14:59:50
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0