hej bloggen.

Ja för jag ska åka till göteborg imorgon klockan 9 på morgonen :) Det ska bli jätte kul. träffa min bror, shanga och hela det där gänget. skulle åka egentligen nu klockan 7. men finns inga biljetter kvar tyvär. men imorgon blir det.
och min älskade Bebbe fyller år på måndag. det blir att firas med äta middag ute i göteborg. Och hänga med tjejerna. :)
Iaf, idag har jag varit i skolan och det har varit helt okej. Efter skolan drog jag och gzime en stund på stan. Och sen drog jag hem för att packa och va helt inställd på att åka till göteborg men fan att biljetterna vart slut.
men nu ska jag dra och packa i lugn och ro. för packade på 10 minuter ungefär haha.
min snygga BEBBE!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag väntar på att One tree hill ska börja!! ;) Är allt bra med dig idag? :)



Kram



PS. Har precis kört igång en smyckestävling, var gärna med om du är intresserad! ;p

2011-02-27 @ 16:25:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0