hemlis.

åh vad jag längtar, har aldrig varit så taggad som jag är nu. Jag har en hemlis som jag inte får berätta. Ska göra något sjukt som är super hemligt. Så mycket jag vill SÄGA TILL alla. Men Som sagt jag får hålla mig tills den dagen jag får berätta. åååååh!
Varför jag inte berättar är för att
  • det ska inte vara någon som ska förstöra,
  • det handlar inte bara om mig utan om en nära vän,
  • ska inte ha för stora förhoppningar.
  • ska inte säga något till folk och sen blir det inte av.
Kan ge lite detaljer men inte själva grejen.
  • det är ett stort steg i livet.
  • Finns så många motgångar men ska gå att klara av.
  • Det är i en annan stadsdel.
  • Det är ett tag kvar men mycket att planera.
och det är ingen ah sova borta natt i typ stockholm, eller åka över i två veckor till typ göteborg.det är inte att jag ska tatuera mig( som också är stort men inte lika) det är inget utomlandsresa. asså det är något som jag allitd önskat mig!
  • det är något stort, big, grande! kan säga på tusen språk. det är något rejält!
Jo ah ni förstår. vi hoppas på det bästa jag och min vän. det possitiva ska ta oss dit men det negitiva ska få oss att klara allt. Vi är redo!
åh vad jag vill berätta. men tyvär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0