20 juli onsdag - 13:10

Godmorgon, har precis vaknat från en underbar dröm. ville egentligen inte vakna men det var väl ödet att jag inte får reda på slutet
, haha jag drömde att jag var en wizard, alltså en häxa. Jag kunde trolla och var bäst på magi. Det jag inte visste var att en gammal klass polare vid namn madde också var en sådan, så vi krigade på våran skolavslutning och då kom selena gomez för att hjälpa mig och då vaknade jag upp hahah! FAN fick inte reda på om hon klarade det.
.
Aja, idag ska jag ut och springa 5 km med lythianne och sen ska vi till gymmet och efter det får vi se vad vi hittar på.
.
Vi hörs sen, lovar en lite bättre uppdatering idag.
alltså jag trror att efter en vecka på gymmet ger resultat jävligt dum cheeey är jag. haha!
Denna bild vill också visa sina muskler som knappt syns hahaha!
men inte denna bild. Den vill inte visa några muskler.
Jag bjuder på bilder på mig själv utan smink haha!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0